Hurtande och kökskåp...

Idag har varit en rätt fin dag :)  Inget packande tyvärr :P Men Linda tog knarren och cyklade ända till Kvarnsveden faktiskt, i rätt bra fart :P Sen runt lite där, och sen tog jag en paus i Minneslunden, det är så fint där, vatten och en massa blommor. Känns skönt att bara kunna sitta där en stund själv, eftersom mamma ligger där. Sen tog jag vägen via Mellsta och Hagaskolan hem :) När jag kom hem så sa pappa att han hade köpt en till rulle frigolitpapp åt mig :D Så nu kan jag packa mer :)  Han är snäll min far ;)

Och idag åt vi renkött :) Pappa hade fått 2 bitar av Ingemar, jättesnällt:) Det var gott, men kan bli lite starkt enligt mig:P  Vi hade kantareller till, som Pappa och Ove har plockat under veckan :D Hundarna fick också lite ren, puttset från köttet, kokt såklart, de älskade det :D


Fick också veta idag att Peter beställt kök :D  Så nu blir det nytt kök i huset, toppen! :D


Ha det skönt i (sommar)vädret ;)  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0