En paus :)

Nu har jag tagit en liten paus, håller nämligen på att småpacka lite saker som jag ska ha med mig till Holland :)
Pappa var söt och köpte flyttlådor till mig igår, och en stor rulle med frigolitpapp eller så :P  Så idag har jag packat ner hela min servise :) och eftersom den har tagit upp ett helt skåp i köket så flyttar jag runt lite ur de andra fullproppade skåpen :P
Nästa packmoment blir väl alla muggar, glas, och dylikt som jag har köpt genom de sista åren :P  Sen måste jag ta itu med alla de gardiner som jag fått av farmor och faster, för att se vilka jag ska ta med och inte, fast Peter inte är så förtjust i gardiner :P Man byter inte gardiner like ofta i Holland som här tydligen :P Han bukar säga till mig att jag är för husfruaktig...men han ska vara glad han ;):P

Det är väl ett tag kvar till flytten, men det är lika bra att börja i tid, så man inte har massor att göra i sista stund :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du börjat skriva en blogg, den ska jag lägga till bland mina favoriter :D Kram

2009-07-26 @ 21:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0