Snabbgenomgång :P

Tänkte så, att för de som inte vet riktigt VAD jag skriver om, och VARFÖR, ska jag ge en snabbgenomgång :P

Jag har min pojkvän i Nederländerna, ett litet land en bit ifrån Sverige :P

Min pojkvän, Peter, har köpt ett hus, ca 100 år gammalt, rätt litet, men lagom :)  Stora hus i Nederländerna är dyra :P
Men så, han håller på att rusta upp nämda hus, rivit ner nästan varje vägg, satt upp nya, med ny isolering, nya elledningar i hela huset, ny värme, nya vattenrör, ny trappa, förbättre golv osv. Så det tar sin lilla tid :) Men nu börjar det likna ett hus, för på övervåningen har tapeter kommit upp i 2 rum (av 3). Nu håller han på att fixa garderober och dylikt i mellanrummet. Han har målat fönsterkarmar, och målar nu dörrar.
Det är mycket jobb kvar, hela nedervåningen...men han är bra min man ;)

Så, när huset är så gott som klart, är tanken att jag ska flytta ner dit :)

Och det var den genomgången ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0