Nära döden upplevelse! (Robin berättar)

Idag var en hemsk dag! Jag vaknade som vanligt, när matte gick upp, låg och drog mig en stund, sedan gick jag upp och fick min medicin, och tiggde lite frukost av matte, men jag fick inget...jag får aldrig någon mat jag!

Sen så fick matte den där blicken, och hon tog fram Bordet! Jag höll mig undan, så Tindra fick lov att börja. Efter en stund så fick jag en otäck känsla, Tindra var klar! Och matte ropade på mig! Tillslut fick jag juh lov att modigt stiga fram, jag är juh man trots allt!  Sen så, kom MONSTRET!! Den förstökte tugga mig i småbitar, men jag värjde mig bra, både tassar och ben, till och med nosen försökte den trasa sönder för mig, men jag klarade mig denna gång. Sedan kom monstrets vänner, och försökta hugga av mig tassarna, varenda tå var den och slet i!  Det var hemskt!! Tur man är stor och stark, så jag överlevde!  Men då, ja då, .... försökta matte DRÄNKA mig!! Och hon hade på någon illaluktande sörja på mig, och sen försökte hon dränka mig igen....ja det var obeskrivligt, att ens egen matte kan göra något sådant! Men som ni märker så överlevde jag dagen, men nu måste jag sova lite och ta igen mig efter denna svåra dag, hoppas jag inte får mardrömmar!!
Tassar // Robin



Mattes kommentar:
Robin och Tindra blev klippta och badade idag, och fick klorna klippta, inget farligt enligt mig, men men ;)

Kommentarer
Postat av: Liv

Haha, roligt skrivet! Jag kan precis föreställa mig Robins blick om han liknar Minna när det gäller klippning ;) Kram

2009-09-22 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0